ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΟΥΜΕ ΠΕΡΙ Π.Α.Ο.Κ., ΠΕΡΙ ΠΟΝΤΟΥ, ΠΕΡΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ , και ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ που μας ΞΥΠΝΑ ΑΠΟ τον ΛΗΘΑΡΓΟ ΜΑΣ !

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 31, 2007

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....


ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ
ΜΕ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΝ ΕΞΕΡΓΕΣΗ

ΜΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

ΑΠ' ΤΗΝ UNDERGROUND ΠΛΕΥΡΑ....ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ...

far WEST....O NOMOΣ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ.....


ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ
ΑΠΕΙΡΗΣ ΑΗΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ

ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.....Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ, ΤΩΝ ΜΠΡΑΒΩΝ , ΤΩΝ ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ, ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ....

30/12/2007

Σάββατο βράδυ στο γνωστό πλέον, για τους περισσότερους, bar-club "ΖΕΝΙΤ" της Θεσσαλονίκης. Μια παρέα νέων ανθρώπων επιλέγει το συγκεκριμένο bar-club για την καθιερωμένη έξοδο του Σαββάτου, τα πράγματα όμως εξελίσσονται διαφορετικά...
Δύο αγόρια από την παρέα αυτή βρίσκονται στον ημιόρφο και παίζουν με μια πόρτα που βρίσκεται στα αριστερά και ξαφνικά ο κλασσικός ΜΠΡΑΒΟΣ του ΖΕΝΙΤ εν ονόματι "Μήτσος" (σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη), ξυλοκοπεί τους δύο νέους γροθοκοπώντας τους βάναυσα(!) και η εξήγηση γι αυτή του την κίνηση "κάνατε φασαρία στο μαγαζί και σηκωθείτε φύγετε". Το αποτέλεσμα: ο ένας από τους δύο βρίσκεται στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ με 2 ράμματα στο κεφάλι ενώ υπόκειται σε αυστηρή φαρμακευτική αγωγή, και ο άλλος με πολλαπλούς κρανιακούς τραυματισμούς. Φυσικά και ακολούθησε λογομαχία των φίλων των χτυπημένων παιδιών με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού ο οποίος αρκέστηκε σε ένα "συγνώμη" ενώ πολλοί από τους εργαζομένους πήραν το μέρος των τραυματιών. Ούτε λόγος φυσικά για τον Τραμπούκο φασιστοειδή μπράβο ο οποίος ακούγοντας ότι θα έρθει η αστυνομία τράπηκε σε φυγή!

Ο λόγος που δημοσιεύεται το άρθρο αυτό είναι διότι:

  1. 'Ολοι μας ξέρουμε πως αν η υπόθεση οδηγηθεί στη δικαιοσύνη δεν πρόκειται να βρεθεί άκρη καθώς κανείς δεν μπορεί να αποδείξει πως το συγκεκριμένο ΚΑΘΑΡΜΑ εργάζεται εκεί αφού όλοι έχουμε δουλέψει σε τέτοιων ειδών μπαρ και ξέρουμε πως κανείς δεν δουλεύει εκεί με άδειες εργασίας αλλά ΜΑΥΡΑ οπότε και δεν υπάρχει κάποιο χαρτί που να αποδεικνύει κάτι τέτοιο.
  2. Να ενημερώσουμε τον κόσμο για τα ίδια ανώμαλα ΚΑΘΙΚΙΑ που όλη μέρα δουλεύουν τα κορμιά τους σε γυμναστήρια και τα βράδια εργάζονται σε τσιφτετελάδικα βρίσκονται ακόμα και στα μέρη της νεολαίας που αντιστέκεται σε αυτά.
  3. Παροτρύνουμε τους φίλους μας συνδαιτυμόνες του ΖΕΝΙΤ να μποϊκοτάρουν το συγκεκριμένο μαγαζί καθώς φαίνεται πως η νοοτροπία των σκυλαροελληναράδων αφεντικών της ξακουστής Θεσσαλονίκης βρίσκεται ακόμα και εκεί μέσα
    Το περιστατικό αυτό μας αφορά όλους καθώς όλοι θα μπορούσαμε να βρεθούμε στη θέση τους
  4. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΑΙΛΙΚΙ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΓΟΥΡΟΥΝΟΕΙΔΩΝ!!!!!!!!! ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΥΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΡΙΖΩΜΕΝΗ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΒΛΑΧΟΕΛΛΗΝΑΡΑ....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ 2008....



Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2007

....νοημάτων ζωής....συνέχεια....





  Υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι αδύνατον να ξέρεις -
αλλά είναι αδύνατον να ξέρεις ποια είναι αυτά τα πράγματα


Σάββατο, Δεκεμβρίου 29, 2007

29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ


Των υπό του Ηρώδου αναιρεθέντων 14.000 νηπίων

IN MEMORIAL...ANDREI TARKOVSKY





29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1986

ΗΤΑΝ

ΟΤΑΝ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, ΕΧΑΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ, ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΚΑΙ "ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ" ΤΗΣ 7ης ΤΕΧΝΗΣ....

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 28, 2007

ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΚ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ SUPER-ROCK-STAR....γ.αγγελάκα....





 Καπηλεύτηκες «τίμια» την αγάπη όλων αυτών που σε ήξεραν από την «άλλη όχθη»
Και τώρα (τα τελευταία χρόνια) που πήγες στην «απέναντι όχθη» που τόσο «τίμια» μας έλεγες ότι απεχθανόσουν,
ξεπουλάς και την ψυχή σου για την υπεραφθονία...


ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ  
ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΡΒΕΛΑ-ΑΓΓΕΛΑΚΑ...


Πέμπτη, Δεκεμβρίου 27, 2007

....νοημάτων ζωής...συνέχεια....




Αν δεν μπορείς να τους πείσεις , μπέρδεψέ τους.

lost bodies live-29 & 30 δεκεμβρίου


Τετάρτη, Δεκεμβρίου 26, 2007

....νοημάτων ζωής....συνέχεια....







Είναι αδύνατον για έναν αισιόδοξο να γνωρίσει μια ευχάριστη έκπληξη.

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 24, 2007

Κυριακή, Δεκεμβρίου 23, 2007

θέατρο στον πόντο (τα μωμο(γ)έρα)





Τα μωμο(γ)έρα ή οι μωμό(γ)εροι των ελλήνων του πόντου, αρχικά δρώμενα, - εθιμικές παραστάσεις - αγροτών κατά τη διάρκεια του δωδεκάμερου (χριστούγεννα - πρωτοχρονιά - θεοφάνεια) με ευετηριακό χαρακτήρα, ρίζες αρχαϊκές και βυζαντινά κατάλοιπα, εξελίσσονται σε λαϊκό παραδοσιακό θέατρο το οποίο "παντρεύεται" με τον χορό, παρουσιάζοντας ένα ιδιαίτερο εθνογραφικό και δραματολογικό ενδιαφέρον και αποτελούν τον προπομπό του ερασιτεχνικού θεάτρου των ποντίων.

Η τόσο στενή, οργανική και λειτουργική σύνδεση του χορού με το εθιμικό δρώμενο προδίδει το μαγικοθρησκευτικό, ομοιοπαθητικό μαγικό χαρακτήρα του γιατί οι μωμόγεροι πιστεύουμε ότι έχουν πρωτόγονη, αγροτοποιμενική προέλευση και προχριστιανική καταγωγή, αλλά και οδηγεί γενικά στην υπόθεση ότι οι ποντιακοί χοροί, ή τουλάχιστον μερικοί από αυτούς, έχουν τελετουργική μαγικοθρησκευτική αρχή, όπως άλλωστε και οι περισσότεροι παλιοί χοροί άλλων λαών. Έτσι, κατ’ επέκταση θεωρούμε ότι ο ίδιος ο χορός γενικότερα ως παγανιστικό, κοινωνικό και πολιτιστικό φαινόμενο και κατάλοιπο στην ανθρώπινη ιστορία, που αρχικά, σαν μιμητική μαγική όρχηση, εξυπηρετούσε βιοτικές και μαγικοθρησκευτικές ανάγκες του πρωτόγονου ανθρώπου, αποκολλήθηκε κατοπινά από τη μαγεία και τη θρησκεία, ανεξαρτητοποιήθηκε, εξελίχθηκε σε εθιμικό πολιτιστικό στοιχείο και κατέληξε σε μια διασκεδαστική καλλιτεχνική έκφραση. Στους μωμόγερους ειδικά ο χορός, μαζί με τη μουσική, το τραγούδι και τις επιφωνήσεις, προκαλεί την εντύπωση υποτυπώδους χορικού τραγωδίας ή κωμωδίας, πράγμα που μας δίνει μιαν ιδέα του πώς θα πρέπει να ήταν η προθεσπιστική μορφή των αττικών δραμάτων. Γιατί οι μωμόγεροι είναι στενότερα δεμένοι, από ό,τι οι αρχαίοι χορευτές του κλασικού δράματος, με τα παριστανόμενα: Είναι ταυτόχρονα και υποκριτές με ρόλο, τη μια στιγμή, και χορευτές την άλλη κι αντίστροφα. Μ’ άλλα λόγια, τα ίδια μεταμφιεσμένα πρόσωπα άλλοτε παίζουν θέατρο κι άλλοτε χορεύουν σαν χορευτές τον κοινό χορό, κάποτε μάλιστα μαζί και με τους θεατές. Με χορό λοιπόν αρχίζουν γενικά την παράστασή τους οι μωμόγεροι, σ’ όλες σχεδόν τις πενήντα τόσες παραλλαγές που έχουμε, και με χορό τελειώνουν. Κάποτε ο χορός κρατάει σ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης ή το δρώμενο παίζεται χορευτικά. Με χορό και μουσική εκδηλώνουν τη λύπη τους για το θάνατο, σε νεότερες παραλλαγές, για την αρρώστια του κεντρικού προσώπου, και με χορό και μουσική φανερώνουν τη χαρά τους για την ανάσταση ή θεραπεία του, καθώς και για το γάμο του, σε άλλες παραλλαγές, με τη νύφη.

Σύμφωνα με ορισμένους ερευνητές, οι μωμόγεροι ήταν το αποτέλεσμα των ανάλογων γιορτών, που γίνονταν στα βυζαντινά χρόνια. Η ονομασία τους άλλωστε (μώμος = λοιδορία, κοροϊδία) βεβαιώνει και τη σύνδεσή τους με την αρχαία εποχή και το αντίστοιχο εθιμικό θέατρο των αρχαίων. Η παγανιστική παράδοση των χορευτικών δρώμενων, καθώς και των άλλων τελετουργικών, μαγικοθρησκευτικών χορών πέρασε αλώβητη - ίσως - μέσα από το χριστιανικό βυζάντιο, μέσα από την ισλαμική τουρκοκρατία, και έφτασε ως τις μέρες μας σαν εθιμική εκδήλωση, αλλά και σαν ψυχαγωγική εκτόνωση και καλλιτεχνική έκφραση, κι ας κυνηγήθηκε από πολλούς παράγοντες και από το πέρασμα του χρόνου. Και πρώτα στη βυζαντινή και στην ρωμαϊκή εποχή, από τους πατέρες της εκκλησίας, οι οποίοι είχαν κηρύξει τον πόλεμο κατά του θεάτρου, όπου οι μίμοι και οι ορχηστές χόρευαν κοροϊδεύοντας τους χριστιανούς και τα μυστήρια τους, όπου ακούγονταν εκείνα τα "διαβολικά" ερωτικά τραγούδια, που ταράζουν τους "ευσεβείς ορθόδοξους". Ο ίδιος ο ιωάννης ο χρυσόστομος χαρακτήριζε τους χορούς "διαβολικούς", διότι ο χορός θύμιζε εθνικές ειδωλολατρικές τελετές και εθνικές λατρείες. Αλλά και οι άλλοι πατέρες της εκκλησίας απέτρεπαν τους πιστούς από τα έθιμα που συνέχιζαν την παγανιστική παράδοση και ήταν, κατά τη γνώμη τους, απόβλητα, παρόλο που αυτά ήταν ριζωμένα βαθιά στη λαϊκή ψυχή και τη ζωή και γι’ αυτό τελικά δεν στάθηκε δυνατό να ξεριζωθούν.

Η λέξη μωμό(γ)ερος είναι πιθανό να προέρχεται από τη σύνθεση της λέξης γέρος με τις αρχαίες μώμος (ψόγος, μομφή) ή μίμος, μια που και οι δύο προσιδιάζουν στις σκωπτικές και μιμητικές παραστάσεις τους και θυμίζουν τους αρχαίους μίμους. Οι θίασοι των μωμό(γ)ερων, oι υποδυόμενοι δηλαδή τους διάφορους χαρακτήρες ήταν συνήθως άτομα νεαρής ηλικίας, ανάμεσα στα οποία συγκαταλέγονταν απαραιτήτως και ένας λυράρης. Συγκροτούνταν προσεκτικά και γινόταν ειδική προετοιμασία για τη διεξαγωγή της παράστασης. Στα χωριά την ημέρα, στους μεγάλους οντάδες ή έξω στα δώματα των σπιτιών και στις πόλεις, τη νύχτα, σε πλατείες ή σταυροδρόμια, στηνόταν η παράσταση με αυτοσχέδιες κινήσεις, φράσεις και διάλογους με έντονο το στοιχείο της μουσικής, του τραγουδιού και του χορού.

Τα μέλη του θιάσου ήταν πάντα μασκοφορεμένα και ντυμένα με ρούχα που ταίριαζαν στο ρόλο τους. Στις παραλλαγές των υποθέσεων των μωμό(γ)ερων που ξεπερνούν τις πενήντα, καθώς το έθιμο ήταν απλωμένο σε όλο τον πόντο και το καρς, κύρια πρόσωπα-χαρακτήρες ήταν: ο μωμόγερος, ο αλογάς, η νύφη και ο γαμπρός, ο δίκωλον, ο δάβολον, ο καδής, ο κιζίρης, o ντερβίσης, ο μουχτάρης, ο γιατρός κ.ά. Στις υποθέσεις των παραστάσεων, η λιποθυμία, τραυματισμός θανάσιμος ή και θάνατος και η ανάσταση ή η θεραπεία του βαριά πληγωμένου είναι κύρια στοιχεία που αποκαλύπτουν τον ευετηριακό χαρακτήρα τους.

Στην πρώτη δεκαετία του 20ου αι. όμως ο σκοπός των παραστάσεων φαίνεται να είναι πια κυρίως ψυχαγωγικός. Η θεματολογία του ειδικού αυτού θεάτρου ποίκιλλε ανάλογα με τον τόπο. Το περιεχόμενο των υποθέσεων των μωμό(γ)ερων, κατά κανόνα, είναι κωμικό. Η κωμωδία όμως αυτή παίρνει σε μερικές περιπτώσεις κοινωνικές διαστάσεις και σατιρίζει τη διαφθορά και την αυταρχικότητα των τούρκων, την τυραννική συμπεριφορά τους σε βάρος των απλών, των φτωχών ανθρώπων και των "ραγιάδων". Οι αναφορές, εκτός από έναν κωμικό στόχο, είχαν πάντοτε συγκεκριμένες αιχμές και αποσκοπούσαν εκτός από τη διακωμώδηση να δείξουν και ότι το κακώς κείμενο μπορούσε να στηλιτευτεί.



λόST Bόdies 29 & 30 δεκεμβρίου


Πέμπτη, Δεκεμβρίου 20, 2007

....νοημάτων ζωής.... συνέχεια....





Κάθε φορά που θες να "χτυπήσεις ξύλο" , διαπιστώνεις ο'τι ο κόσμος
είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο ή πλαστικό....


Τετάρτη, Δεκεμβρίου 19, 2007

ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΝΙΑ......

ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ...

ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ, ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΛΙΓΟ ‘Η ΠΟΛΥ
ΘΑ ΑΡΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕΣΑ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ (?????) – ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΠΙΚΡΑ- ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ…. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΗΝ Δ.Ε.Η….ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΟ…ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΡΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΟΝΙΟΡΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΥΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ….

ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΑΦΘΟΝΟ SEX (ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ),
ΣΑΡΚΕΣ ΚΑΛΟΝΤΥΜΕΝΕΣ,
ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ» ΚΑΙ ΑΤΑΚΕΣ ΕΜΕΤΙΚΕΣ,
ΜΑΚΑΚΕΣ, ΦΟΥΣΤΗΔΕΣ,
ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ
ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΒΡΙΖΟΝΤΑΙ
ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ, ΧΟΡΟΥΣ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ,

ΧΩΡΙΣ ΨΥΧΗ

ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ

ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΩΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ….

ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΠΕΣΤΕ ΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΘΕΛΕΤΕ, ΟΜΩΣ

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ……


Ελλαδάρα Ολέ!

Ο καρδιοχειρούργος που καταγγέλθηκε ότι χειρουργούσε στο Ιπποκράτειο Αθηνών, με δύο πλαστά πτυχία!!! και ποσοστά θνησιμότητας 25%!!! -επιστρέφει στη θέση του, καθώς το δεκαπενθήμερο της απομάκρυνσης από τα καθήκοντά του παρήλθε χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι πειθαρχικές διαδικασίες.


πηγή: news247.gr



καληνύχτα σας....

Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2007

....νοημάτων ζωής...συνέχεια....





Εξ ορισμού όταν ερευνάς το άγνωστο ,
δεν ξέρεις ποτέ τι θα βρεις....



-Τι γίνεται στον Πόντο ΣΗΜΕΡΑ;;;;

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ (...) ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ :...




Ένα περίεργο κείμενο δημοσιεύτηκε στο Ιndymedia με τίτλο: “Λευτεριά στον Πόντο” για την Ayfer Celep , μέλος της ακροαριστερής ένοπλης οργάνωσης Tikko, που δολοφονήθηκε….. Μας προβλημάτισε πολύ το κείμενο και το παραθέτουμε άνευ σχολιασμού. Γνωρίζαμε ότι από παλιά το αριστερό κίνημα στην περιοχή συγκρούονταν με τους Τούρκους (ή εκτουρκισμένους) φασίστες ΚΑΙ στη βάση της εθνοτικής διαφοροποίησης.

Αλλά μέχρι του σημείου να υπάρχουν συγκρούσεις, δολοφονίες, αντίσταση ένοπλη…. η απόσταση ήταν πολύ μεγάλη. Δείτε το κείμενο με πολύ ΠΡΟΣΟΧΗ….


Στα 27 χρονια σου εγινες θρυλος για την περιοχη του Ποντου , αφου χτυπησες αλυπητα το τουρκικο κατεστημενο, αυτο το τοσο διεφθαρμένο και δολοφονικο κατακευασμα που εξακολουθει και

κατατρεχει μεσα απο βασανιστηρια-σφαγες και λεηλασιες ολους του λαους του Ποντου.

Αρμενιους-Γεωργιανους-Ελληνες……

Η εκτελεση του Μουχταρη της ΤΑΣΟΒΑΣ,Τζαφερ Αβτζι ηταν η πραξη που σε ανεδειξε στον Ποντο και σε εκανε υπαριθμον ενα εχθρο του τουρκοκεμαλικου κατεστημενου.

ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΡΑΣΗ.

Ενα κατεστημενο που ουδεποτε λογοδοτησε για την μεγαλη σφαγη των ΑΛΕΒΙΤΩΝ πριν μερικα χρονια, ενα ολοκληρο

χωριο ξεκληρισθηκε απο τους φονιαδες του τουρκικου κρατους, αυτο που κοπτεται

για ανθρωπινα δικαιωματα στην Θρακη και την υπολοιπη Βαλκανικη,

αλλα ουτε και κανεις ποτε το ενοχλησε

για τις απειλες που οδηγησαν ενα ολοκληρο κεφαλοχωρι 2.000 κατοικων να απαρνηθει και να στερηθει την μονη γλωσσα που γνωριζε.

Τα Ποντιακα!

Ασφαλως και μιλαμε για το χωριο ΤΣΑΜΠΑΖ.

Το τουρκικο κατεστημενο βρισκεται στο τελος του, και η δυτικοστροφη εικονα του δεν ειναι τιποτα αλλο απο την μεσω οικονομικων διαυλων προσπαθεια εισοδου του Τουρκικου φασισμου στην Ευρωπη.

Η Ευρωπη σε καμμια περιπτωση δεν πρεπει να δεχθει την Τουρκια αφου η εισοδος αυτη ουσιαστικα ανατρεπει το…

αποτελεσμα την ναυμαχιας της ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ, μια ναυμαχια που στερησε απο την τοτε Οθωμανικη αυτοκρατορια, το οραμα του πειρατη Πιρι Ρεις, αφου η πειρατεια για τους Οθωμανους δεν ηταν κατι παραπανω απο ενα τμημα του ευθυγραμμου νομαδικου επεκτατισμου τους.



ΜΙΝΕ ,

θα σε θυμομαστε για παντα και καιρος ειναι πλεον να σε τιμουμε και …..φανερα!

ΛΕΥΤΕΡΙΑ στον ΠΟΝΤΟ!


Δευτέρα, Δεκεμβρίου 17, 2007

νοημάτων ζωής...συνέχεια....




Η ομορφιά είναι μόνο επιφανειακή ,
αλλά η ασχήμια έχει βάθος.

ΚΑΤΗΦΟΡΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....




ΚΑΙ Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ,
ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΤΑΙΝΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ....


"Η αναλγησία του κράτους διαπιστώνεται για άλλη μια φορά, και με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, μετά την αποκάλυψη της φρικτής ιστορίας σεξουαλικής κακοποίησης τους των παιδιών στο Ίλιον από την ίδια τους την μάνα.

Φίλοι και συγγενείς της οικογένειας καταγγέλλουν ότι είχαν ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές για την κακοποίηση των παιδιών, αλλά κανείς δεν είχε λάβει μέτρα. Αντίθετα, δεν είχε γίνει κανένας έλεγχος και έτσι τα παιδιά είχαν αφεθεί στην τύχη τους.

Ενδεικτικό άλλωστε της ανεπάρκειας των κοινωνικών υπηρεσιών και του παραλογισμού της υπόθεσης είναι το γεγονός ότι, ενώ είχε γίνει δικαστήριο με το οποίο απομάκρυναν από τη μάνα τα τρία παιδιά που είχε από τον πρώτο της άντρα – αφού κρίθηκε ως ακατάλληλη – της άφησαν το τέταρτο που σήμερα είναι εφτά μηνών.

Μέρα με τη μέρα οι αποκαλύψεις της αποτρόπαιας αυτής υπόθεσης που βλέπουν το φως της δημοσιότητας σοκάρουν. Βιασμοί, εκπόρνευση, βασανιστήρια, κακοποίηση, συνθέτουν το παζλ. Και η μάνα, η πρωταγωνίστρια.

Εν τω μεταξύ, ενώπιον του ανακριτή οδηγούνται την Τρίτη οι κατηγορούμενοι για τη σεξουαλική και τη σωματική κακοποίηση των τριών παιδιών. Πρόκειται για την 33χρονη μητέρα, τον 42χρονο φίλο της, έναν 83χρονο και έναν 60χρονο ιερέα.

Η μητέρα και ο φίλος της κατηγορούνται ότι εξέδιδαν και κακοποιούσαν την κόρη της και δύο ακόμη παιδιά, ενώ οι άλλοι δύο κατά τη δικογραφία βίαζαν τα παιδιά πληρώνοντας τη μητέρα και τον φίλο της. "

πηγή e-liberta.gr

καληνύχτα μας....

Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2007

...ένα νόημα της ζωής...





Ο άνθρωπος κάποτε σκοντάφτει πάνω στην αλήθεια....
αλλά σηκώνεται και συνεχίζει το δρόμο του....



Παρασκευή, Δεκεμβρίου 14, 2007

Εν αρχή ο Θεός...




Εν αρχή ο Θεός γέμισε τη γη με μπρόκολο,
κουνουπίδι και σπανάκι, πράσινα, κίτρινα και
κόκκινα λαχανικά όλων των ειδών, ώστε ο
άνδρας και η γυναίκα να ζήσουν υγιεινά
και παντοτινά.
Ο σατανάς όμως δημιούργησε τα Haagen Dazs
και τα διάφορα cookies. Και ρώτησε:
«Λίγη ακόμη σάλτσα βύσσινου;» και ο
άνδρας απήντησε: «Ευχαρίστως!» και η
γυναίκα πρόσθεσε: «Παρακαλώ για μένα
άλλη μια ζεστή βάφλα με σαντιγί!». Και
έτσι πήραν και οι δύο από 5 κιλά.
Και ο Θεός δημιούργησε το γιαούρτι
ώστε να διατηρήσει η γυναίκα το σώμα της
όπως άρεσε στον άνδρα.
Και ο σατανάς δημιούργησε από το σιτάρι

το άσπρο αλεύρι και
από το ζαχαροκάλαμο τη ζάχαρη και τα
συνδύασε. Και η γυναίκα άλλαξε νούμερο
στην ένδυσή της και πήγε από το 38 στο 46.

Και έτσι είπε ο Κύριος: «Δοκίμασε το
φρέσκο μαρούλι μου!» Και ο σατανάς εφεύρε
το ντρέσσιγκ και το σκορδόψωμο ως
συνοδευτικά. Και οι άνδρες και οι γυναίκες
μετά από αυτή την απόλαυση άνοιξαν τις
ζώνες τους κατά τουλάχιστον μία τρύπα.

Ο Κύριος όμως είπε: «Σας έδωσα φρέσκα
λαχανικά και ελαιόλαδο, στο οποίο να
μαγειρεύετε υγιεινά!» Και ο σατανάς
συνόδεψε τα φαγητά αυτά με δεύτερο πιάτο
από νόστιμες μπουκίτσες από ψωμάκια,
τυράκια camembert, αστακό σε βούτυρο
μυρωδάτο και φιλετάκια κοτόπουλου. Και
οι τιμές χοληστερίνης του ανθρώπου
ανέβηκαν στα ουράνια.

Ετσι ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο
αθλητικά παπούτσια, ώστε να χάσει μερικά κιλά
με την άθληση. Και ο σατανάς δημιούργησε
την δορυφορική τηλεόραση και τα DVD μαζί
με τα τηλεχειριστήρια, για να μην
κουράζεται ο άνθρωπος με το ζάπινγκ. Και οι
άνδρες και οι γυναίκες γελούσαν και
έκλαιγαν μπροστά την οθόνη και άρχισαν να
φοράνε ελαστικές φόρμες
αδυνατίσματος.

Ετσι ο Θεός δημιούργησε την πατάτα,
φτωχή σε λίπος και κάλιο και γεμάτη
θρεπτικές ουσίες. Και ο σατανάς
αφαίρεσε την φλούδα και έκοψε το εσωτερικό
της σε πατατάκια τα οποία τηγάνησε και τα
κάλυψε με πολύ αλάτι. Και ο άνθρωπος
πήρε
μερικά κιλά ακόμη

Ο Θεός όμως έφερε το άπαχο κρέας, ώστε
τα τέκνα του να χορταίνουν
προλαμβάνοντας
λιγότερες θερμίδες. Και ο σατανάς
έφερε τα Goodys και το τσίζμπουργκερ των 99
λεπτών. Και ρώτησε ο σατανάς: «Θέλεις
και τηγανητές πατάτες;» Και είπε ο
άνθρωπος: «Βεβαίως, μια μεγάλη μερίδα
με μαγιονέζα!» και είπε ο σατανάς: «Ετσι
μπράβο!» Και ο άνθρωπος έπαθε έμφραγμα.

Και ο Θεός αναστέναξε και δημιούργησε
το τετραπλό μπαϊ πάς της καρδιάς. Και ο
σατανάς δημιούργησε το ΙΚΑ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ....ΑΝΕΡΓΙΑ UBER ALLES.....


ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΒΑΛΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ....

Η καταπολέμηση της ανεργίας, που συχνά – πυκνά επικαλείτο η κυβέρνηση, αποδείχτηκε γράμμα κενό. Τα στοιχεία, που έδωσε στην δημοσιότητα η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία (ΕΣΥΕ) για την απασχόληση, αφήνουν έκθετη την κυβέρνηση και τους αρμόδιους υπουργούς, που ισχυρίζονταν πως η ανεργία βαίνει προς εξυγίανση.

Τα συγκεκριμένα στοιχεία, αποτυπωμένα σε αριθμούς, καταδεικνύουν την τραγική κατάσταση στην αγορά εργασίας, που με την λήξη της τουριστικής περιόδου οδηγήθηκε σε πάγωμα, ενώ αποτυπώνεται και η συνεχής απώλεια εργαζόμενων, λόγω πρόωρης συνταξιοδότησης, υπό τον φόβο της «γαλάζιας» μεταρρύθμισης στο Ασφαλιστικό.

Σύμφωνα με την ΕΣΥΕ, λοιπόν, ο δείκτης της ανεργίας από το 7,6% τον Αύγουστο έκανε σε ένα μήνα άλμα στο 8,3% τον Σεπτέμβριο. Μέσα σε τριάντα ημέρες, επίσης:

• αύξηση 10,3% παρουσίασε ο αριθμός των καταγεγραμμένων ανέργων, από 372.090 σε 410.324 άτομα.

• μείωση 1% παρουσίασε ο αριθμός των απασχολούμενων, από 4.549.954 σε 4.503.793 άτομα.

• αύξηση 0,2% παρουσίασε ο αριθμός των οικονομικά ανενεργών, από 4.289.300 σε 4.298.786 άτομα.

Σε επίπεδο έτους, αντίστοιχα, τον Σεπτέμβριο:

• αύξηση 2,1% παρουσίασε ο αριθμός των καταγεγραμμένων ανέργων, από 401.743 σε 410.324 άτομα.

• αύξηση μικρότερη του 0,1% παρουσίασε ο αριθμός των απασχολούμενων, από 4.500.606 σε 4.503.793 άτομα.

• αύξηση 0,7% παρουσίασε ο αριθμός των οικονομικά ανενεργών, από 4.267.002 σε 4.298.786 άτομα.

Τα στοιχεία της ΕΣΥΕ δείχνουν ότι θλιβεροί πρωταθλητές στην ελληνική ανεργία παραμένουν οι περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας (12,7%), Ανατολικής Μακεδονίας / Θράκης (10,9%), Ηπείρου (9,8%), Δυτικής Ελλάδας (9,6%) και Θεσσαλίας (9,4%).

Σε καλύτερη κατάσταση βρίσκεται η Κρήτη, με ποσοστό ανεργίας μόλις 3,5%, το Ιόνιο (4,4%) και το Νότιο Αιγαίο (5%), ενώ το άλμα της ανεργίας τον μήνα Σεπτέμβριο έπληξε κυρίως το γυναικείο φύλο, καθώς εκεί η ανεργία από το 11,8% τον Αύγουστο ανέβηκε στο 12,7% τον Σεπτέμβριο. Σε ετήσια βάση, επίσης αυξήθηκε, καθώς πέρυσι το Σεπτέμβριο ήταν 12,5%.

πηγή : e-liberta.gr

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 13, 2007

ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ…. Νο 1


ΝΕΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ…. Νο 2


ΝΕΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ…. Νο 3



ΝΕΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ…. Νο 4



ΝΕΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ…. Νο 5



ΝΕΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ…. Νο 6



ΝΕΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ…. Νο 7



ΝΕΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ....ΣΥΝΕΧΗ ΑΓΩΝΑ....





Επανάσταση σημαίνει
Επί της ανάστασης,
πιο πάνω κι από την ανάσταση,
Επανάσταση σημαίνει πιο πολύ ανάσταση,
πιο πολύ ζωή.

Επανάσταση σημαίνει
να σηκώσεις το ανάστημά σου
να σηκώσεις το κεφάλι σου,
να ορθώσεις το μπόι σου,
να δείξεις την κορμοστασιά σου.
Επανάσταση σημαίνει να σηκωθείς
από τον καναπέ,
από την καρέκλα
από τον τάφο σου.

Επανάσταση σημαίνει να σηκωθείς
για να δείξεις ότι είσαι ζωντανός.
Η επανάσταση είναι ανάσταση
Η επανάσταση είναι Ζωή.

Η επανάσταση δεν έχει ούτε τόπο, ούτε χρόνο.
Η επανάσταση δεν έχει ούτε χθες, ούτε αύριο.
Η επανάσταση είναι πάντα και συνέχεια.

Επανάσταση σημαίνει να σκεφτείς.
Να σκεφτείς παραπάνω.
Να σκεφτείς ότι ζεις.
Να σκεφτείς τη Ζωή πιο πολύ.

Επανάσταση σημαίνει
Να κάνεις μια σκέψη παραπάνω
όταν ακούς τις ειδήσεις στην τηλεόραση,
όταν βλέπεις τις διαφημίσεις,
όταν μιλάς στο κινητό.
Η τηλεόραση δεν θα δείξει την επανάσταση.
Καμία διαφήμιση δε θα γίνει για την επανάσταση.
Τα κινητά δε θα πιάνουν στην επανάσταση.
Επανάσταση σημαίνει
να κλείσεις την τηλεόραση
Να κλείσεις το κινητό
Να κλείσεις το playstation.
Να κλείσεις το msn.
Nα κλείσεις το myspace.

Επανάσταση σημαίνει να ανοίξεις τα μάτια
Να ανοίξεις τα αυτιά
Να ανοίξεις τα χέρια
Επανάσταση σημαίνει να ανοίξεις την καρδιά.
Να ανοίξεις πόρτες και παράθυρα
Να ανοίξεις φτερά
Να ανοίξεις πανιά Να ανοίξεις δρόμους

Επανάσταση σημαίνει να μιλάς.
Να λες τη γνώμη σου
Να λες τι πιστεύεις
Επανάσταση σημαίνει
Να λες το δικό σου
Να λες παντού και πάντα αυτό που σκέφτεσαι

Επανάσταση σημαίνει
Να λες την αλήθεια σου
Να λες τη δική σου αλήθεια
Επανάσταση σημαίνει
να λες πάντα την αλήθεια
Γιατί είσαι αληθινός
Κι ο αληθινός είναι πάντα ζωντανός.

Στην Επανάσταση είσαι ξύπνιος
δεν κοιμάσαι
Στην Επανάσταση
Δεν κάθεσαι
ούτε ξαπλώνεις στον καναπέ
Στην Επανάσταση κινείσαι.
Κινείσαι κι είσαι ζωντανός.
Γιατί μόνο ο πεθαμένος δεν κινείται.

Τρίτη, Δεκεμβρίου 11, 2007

εσώπεσεν



μία φορά και έναν καιρό
ήταν ένας συγγραφέας παραμυθιών
ο Εσώπ ήταν μια εξέχουσα
προσωπικότητα της λογοτεχνίας
κανείς άλλος δεν έγγραφε
παραμύθια τόσο όμορφα
διδακτικά, αλληγορικά

έπειτα από κάποια χρόνια
εμφανίστηκε ο Έσεν.
τα δικά του παραμύθια
ήταν τόσο καλύτερα
που η ανωτερότητα του
ήταν εμφανής

σύντομα ένας ανώνυμος κριτικός
εκθείαζε και επαινούσε
τα παραμύθια του Έσεν.
όπου βρισκόταν,
στην εφημερίδα και στην τηλεόραση που είχε εκπομπή
υποστήριζε ότι μπροστά σε αυτά τα λαμπρά δημιουργήματα,
τα παραμύθια του Εσώπ αναμφισβήτητα υπολείπονται
σε έμπνευση, καλλιέργεια και χειρισμό του έντεχνου λόγου

πολύ αργότερα αποκαλύφτηκε
ότι ο ανώνυμος κριτικός
δεν ήταν άλλος από τον ίδιο τον Εσώπ...

σταύρος

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 10, 2007

Salvatores Dei





Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσοκαταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο το μεταξύ φωτεινό
διάστημα το λέμε Ζωή. 
Ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η επιστροφήταυτόχρονα το ξεκίνημα κι ο γυρισμόςκάθε στιγμή
πεθαίνουμε. Γι αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της ζωής είναι ο θάνατος.
Μα κι ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η προσπάθεια να δημιουργήσουμε, να συνθέσουμε, να

κάμουμε την ύλη ζωήκάθε στιγμή γεννιούμαστε. Γι΄ αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της
εφήμερης ζωής είναι η αθανασία.
Στα πρόσκαιρα ζωντανά σώματα τα δυο τούτα ρέματα παλεύουν:
α) ο ανήφορος, προς τη σύνθεση, προς τη ζωή, προς την
αθανασία
β) ο κατήφορος, προς την αποσύνθεση, προς την ύλη, προς το θάνατο.
Και τα δυο ρέματα πηγάζουν από τα έγκατα της αρχέγονης ουσίας. Στην αρχή η ζωή ξαφνιάζει

σαν παράνομη φαίνεται, σαν παρά φύση, σαν εφήμερη αντίδραση στις σκοτεινές αιώνιες πηγές
μα βαθύτερα νιώθουμε: η Ζωή είναι κι αυτή άναρχη, ακατάλυτη φόρα του Σύμπαντου.
Αλλιώς, πούθε η περανθρώπινη δύναμη που μας σφεντονίζει από το αγέννητο στο γεννητό και
μας γκαρδιώνει
φυτά, ζώα, ανθρώπους στον αγώνα; Και τα δυο αντίδρομα ρέματα είναι άγια.
Χρέος μας λοιπόν να συλλάβουμε τ΄ όραμα που χωράει κι εναρμονίζει τις δυο τεράστιες τούτες

άναρχες, ακατάλυτες Ορμέςκαι με τ΄ όραμα τούτο να ρυθμίσουμε το στοχασμό μας και την
πράξη.



Νίκος Καζαντζάκης-ΑΣΚΗΤΙΚΗ

ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΗΜΕΡΩΣΗΣ.....


Είναι δράμα να μιλάς για ζητιάνους όταν ο ίδιος είσαι όχι απλά ζητιάνος αλλά κρατικοδίαιτος ζητιάνος. Πόσο μάλλον το να είσαι και υπάλληλος ενός κρατικοδίαιτου ζητιάνου.

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα παρουσίασε η κυριακάτικη έκδοση της Καθημερινής για την άμεση και έμμεση κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ. Το άρθρο ξεκινάει με μια πραγματικότητα που «αγνοούσαμε» ως τώρα γιατί ξέραμε οτι το πρόβλημα στην Ελλάδα εστιάζεται στα χρέη του ΠΑΟΚ που κάποιοι «τραμπούκοι» απαιτούν να «διαγραφούν». Λέει λοιπόν ο κος Μαντέλας
«Ενας από τους πλέον κρατικοδίαιτους τομείς της ελληνικής επιχειρηματικότητας είναι αυτός των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ). Με λεφτά που μοιράζονται αφειδώς από το ελληνικό Δημόσιο, στην πραγματικότητα χωρίς κανέναν έλεγχο, αφού τον μόνο σκοπό που εξυπηρετούν είναι της οικονομικής υποστήριξης εντύπων, προσκείμενων ή όχι στην εκάστοτε κυβερνητική παράταξη, αυτό δεν έχει και τόση σημασία.
Ετσι συντηρείται η πολιτική της πολυδιάσπασης στα ΜΜΕ, που εξυπηρετεί κάθε εκτελεστική εξουσία, η οποία, για ευνόητους λόγους, προτιμά έναν Τύπο ζημιογόνο κι άρα εξαρτώμενο οικονομικά από την ίδια, παρά έναν Τύπο οικονομικά υγιή κι άρα έτοιμο, ανά πάσα στιγμή, για πραγματική κι όχι a la carte κριτική.
Στην πραγματικότητα, η συντριπτική πλειονότητα των ΜΜΕ στην Ελλάδα σήμερα, όπως προκύπτει κι από τα οικονομικά στοιχεία που παρατίθενται παρακάτω, αποτελούν πολλές, μικρές «Ολυμπιακές Αεροπορίες». Με τις κρατικές ενισχύσεις τους, έμμεσες (χορηγίες, σπόνσορινγκ) κι άμεσες (καταχωρίσεις, «πληρωμένα»), τους αρνητικούς τους ισολογισμούς (όσα από αυτά δηλαδή εκδίδουν ισολογισμούς, στους οποίους εξαιρετικό ενδιαφέρον συγκεντρώνουν τα «ψιλά γράμματα» των ορκωτών λογιστών, με τη μορφή «παρατηρήσεων»), τους απλήρωτους λογαριασμούς (τηλεφώνων, ηλεκτρικού ρεύματος), τις φορολογικές παραβάσεις (αφού οι ελεγκτικοί μηχανισμοί μπαίνουν στα λογιστήρια ακόμη κι ως κομιστές «μηνυμάτων») κ.λπ., κ.λπ.»

Συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην Ελλάδα;
Το νεοελληνικό κρατίδιο σύμφωνα με τα στοιχεία το 10μηνο του 2007 έδωσε, είτε άμεσα είτε έμμεσα 37.199.420 (και ολογράφως τριάντα επτά εκατομμύρια, εκατόν ενενήντα εννέα χιλιάδες τετρακόσια είκοσι ευρώ ΜΟΝΟΝ) στις εφημερίδες.

Σύμφωνα με την καθημερινή, μέσα σε διάστημα τριών ετών (2000-2002) τα διαφημιστικά έσοδα των εφημερίδων υποχώρησαν κατά 50 εκ ευρώ και η φθίνουσα πορεία συνεχίζεται. Αντιλαμβανόμαστε όλοι, πόσο σημαντική είναι η κρατική διαφήμιση για τον έντυπο κυρίως τύπο. Το ακόμη χειρότερο είναι το πόσο ευάλωτη είναι η δημοσιογραφική γραμμή, όταν είναι χρηματοδοτούμενη ουσιαστικά από συγκεκριμένα κέντρα και παράκεντρα δημόσια, και υπερκομματικά.

Η έρευνα καταπιάνεται και με τους ισολογισμούς των ΜΜΕ που αν δεν υπήρχε το δούναι και λαβείν με το κράτος ειναι σίγουρο ότι αν όχι όλα τότε πολλά από αυτά θα μας είχαν αφήσει χρόνους και θα είχαν περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Επι της ουσίας μελετώντας τα έσοδα τα οποία έχουν όμιλοι εκδοτικοί που έχουν κατά κόρον κατηγορήσει τον ΠΑΟΚ ως ζητιάνο, παρατηρούμε ότι η goalnews για παράδειγμα πήρε από κρατική διαφήμιση ως τώρα για το 2007 ένα κονδύλι της τάξης των €103,330. Επιπλέον η ΠΗΓΑΣΟΣ εκδοτική έχει πάρει ακόμη για το Έθνος της Κυριακής €1,174,255, για το Έθνος το καθημερινό €983,534 και για την ΗΜΕΡΗΣΙΑ €781,455. Ένα σύνολο δηλαδή μέσω τριών εντύπων από τα δεκάδες που εκδίδει περί τα €3,042,574. Δεν είναι και άσχημα... για μη ...κρατικοδίαιτη επιχείρηση με συνολικό πελατολόγιο 100,000 ανθρώπων.

Σάββατο, Δεκεμβρίου 08, 2007

the worst universe






"If you think this is the worst universe, wait to see the others..."






Filip Dick

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007



Από όπου και να την πιάσεις αυτήν την χώρα , λερώνεσαι….

το περίεργο είναι ότι η οργή αυτών που αντιλαμβάνονται και εναντιώνονται

δεν έχει εκραγεί…. Είναι θέμα υπομονής? Ανοχής? Αδυναμίας ? Αδιαφορίας ?

Δεν ξέρω….


Ανατιμήσεις, ακρίβεια και κερδοσκοπία


έκρηξη του πληθωρισμού

αυξήσεις σε όλο σχεδόν το φάσμα των αγαθών
σε όλο σχεδόν το φάσμα των αγαθών



αδιαφανές και ολιγοπωλιακά διαρθρωμένο σύστημα διαμόρφωσης τιμών

Η ακρίβεια και ο πληθωρισμός παίρνουν πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις


ΔΙΑΦΘΟΡΑ

Πιο διεφθαρμένη χώρα στην Ευρώπη των «15» και 2η στην Ε.Ε. των «27» είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα του Παγκοσμίου Βαρομέτρου Διαφθοράς του 2007, που δόθηκε στη δημοσιότητα την Πέμπτη.




στον ευρωπαϊκό χάρτη της διαφθοράς η Ελλάδα κατατάσσεται:
• 1η στον χώρο των ΜΜΕ
• 1η στο φορολογικό σύστημα
• 1η στις δημόσιες υπηρεσίες
• 3η στο εκκλησιαστικό σύστημα (1η Δανία)
• 4η στο πολιτικό σύστημα (1η Βουλγαρία)
• 5η στον τομέα της Υγείας (1η Βουλγαρία)
• 5η στο δικαστικό σύστημα (1η Βουλγαρία)

Η χώρα μας κατακτά αρνητικές διακρίσεις και σε παγκόσμιο επίπεδο αφού κατατάσσεται:
• 2η στον χώρο των ΜΜΕ (1η Βοσνία Ερζεγοβίνη)
• 6η στον φορολογικό σύστημα (1ο Καμερούν)
• 8η στο εκκλησιαστικό σύστημα (1η Ιαπωνία)




Αστυνομία και δικαιοσύνη, οι δύο κύριες πηγές διαφθοράς παγκοσμίως


Ε Λ Ε Ο Σ

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 06, 2007

"ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ" ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ.....................................



Τροπολογία σχετικά με τις κάμερες και τα προσωπικά δεδομένα καταθέτει στη Βουλή ο υπουργός Δικαιοσύνης, κ. Σωτήρης Χατζηγάκης.

Στην τροπολογία «αποσαφηνίζονται τα όρια και οι προϋποθέσεις της λειτουργίας των καμερών σε δημόσιους χώρους, είτε όταν είναι απλώς ανοικτές χωρίς να καταγράφουν, είτε για τις περιπτώσεις καταγραφής έκνομων ενεργειών από άτομα που παρεισφρέουν σε πορείες-διαδηλώσεις και διαπράττουν αξιόποινες πράξεις (εμπρησμοί, καταστροφές καταστημάτων και κτιρίων, κλοπές κ.λπ.) με δύο υποχρεωτικές προϋποθέσεις: τη συνεχή εποπτεία από εισαγγελείς και τη χρήση της καταγραφής μόνο για δικαστικό σκοπό».

Για να προστεθεί στην ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης ότι «Η τροπολογία αυτή, όπως τονίζεται στην εισηγητική έκθεση, αποτελεί συμπλήρωση της εθνικής νομοθεσίας με βάση την Κοινοτική Οδηγία του 1995 και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προστασία του ατόμου από την αυτοματοποιημένη επεξεργασία πληροφοριών, στις οποίες προβλέπονται εξαιρέσεις σε περιπτώσεις επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όταν συντρέχουν πράγματι σοβαροί λόγοι προστασίας της δημόσιας ασφάλειας και καταστολής ποινικών παραβάσεων».

Την ίδια στιγμή, με τη δεύτερη τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή, σύμφωνα με την οποία δεν θεωρούνται πλέον ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα οι πληροφορίες που δημοσιεύονται και αφορούν στην τέλεση κακουργημάτων ή πλημμελημάτων με δόλο, και ιδίως των εγκλημάτων: βιασμού γυναικών και ανηλίκων, αποπλάνησης, εμπορίας παιδιών, παιδικής πορνείας και πορνογραφίας, κατά της ζωής (ανθρωποκτονία), κατά της γενετήσιας ελευθερίας, της οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής (σωματεμπορία), κατά της προσωπικής ελευθερίας (απαγωγή, δουλεμπόριο κ.λπ.), και όλα τα εγκλήματα που αφορούν στο εμπόριο ναρκωτικών και στο οργανωμένο έγκλημα.


πηγή : e-liberta.gr

ΟΙ " ΦΙΛΟΙ" ΜΑΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ......ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ...ΕΥΡΩΠΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ......



«Αδέρφια μου, Τούρκοι»...

Έτσι αποκάλεσε ο κ. Αλί Μπαμπατζάν τους περίπου 600 μαθητές του μειονοτικού γυμνασίου και λυκείου Κομοτηνής, που τον υποδέχτηκαν στην περιοχή, συνοδεία των μελών της «Συμβουλευτικής Επιτροπής» της μουσουλμανικής μειονότητας και των δύο μουσουλμάνων βουλευτών, κρατώντας λουλούδια.

Ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών, ο οποίος πραγματοποίησε περιοδεία στην Θράκη (έφθασε από την Αθήνα στις 2 το μεσημέρι στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης, όπου τον υποδέχτηκε ο γ.γ. της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, κ. Δημήτρης Σταμάτης), στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην Ελλάδα, εμφανίστηκε ιδιαίτερα προκλητικός, όχι μόνον γιατί ήγειρε θέμα τουρκικής μειονότητας, αλλά κυρίως γιατί κάλεσε την Ελλάδα να μην φοβάται αυτή καθαυτή την χρήση του όρου «τουρκική μειονότητα». Και πρόσθεσε: «Δεν μπορεί να εξαλειφθεί η συνείδηση των 100.000 ομοεθνών μου, που ζουν στην Θράκη».

Ο κ. Μπαμπατζάν, όμως, δεν έμεινε μόνο στην παραπάνω δήλωση. Κατά την διάρκεια της συνάντησής του με τον μη αναγνωρισμένο μουφτή, κ. Ιμπραήμ Σερίφ και απαντώντας σε σχόλιό του για παραβίαση των θρησκευτικών ελευθεριών από το ελληνικό κράτος, επειδή δεν αναγνωρίζει τους εκλεγμένους μουφτήδες, ο Τούρκος αξιωματούχος τόνισε ότι «η τουρκική πλευρά γνωρίζει το θέμα και το θέτει κάθε φορά στις συζητήσεις με τους Έλληνες αξιωματούχους».

Μιλώντας, δε, αργότερα σε συγκέντρωση μειονοτικών, σε ξενοδοχείο της Κομοτηνής, ανέφερε ότι γνωρίζει τα προβλήματα της μειονότητας, η επίλυση των οποίων θα φανεί στα αποτελέσματα των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Και κατέληξε: «Η Ελλάδα είναι χώρα της Ε.Ε. και πρέπει να εξασφαλίζει όλα τα δικαιώματα στους πολίτες της», καλώντας τους μειονοτικούς να διεκδικήσουν με όλα τα νόμιμα μέσα τα δικαιώματά τους, αναφέροντας ως παράδειγμα το δικαστήριο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στο οποίο, όπως επισήμανε, έχουν κερδηθεί πολλές υποθέσεις.

Ο κ. Μπαμπατζάν μετέβη αρχικά στο τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής, επισκέφθηκε τα γραφεία της λεγόμενης «Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής», η λειτουργία της οποίας έχει απαγορευτεί από τα δικαστήρια και στην συνέχεια προσευχήθηκε στο τέμενος Εσκί Τζαμί. Λίγο πριν τερματίσει την ανεπίσημη αυτή επίσκεψή του σε μουσουλμάνους της Δυτικής Θράκης, έκανε έναν περίπατο στην πόλη της Κομοτηνής με την σύζυγό του, επισκέφθηκε το μειονοτικό χωριό Αριανά - κοντά στις Σάππες - και στην συνέχεια κατευθύνθηκε στην Αλεξανδρούπολη, απ΄ όπου αναχώρησε αεροπορικώς για την Τουρκία.



πηγή : e-liberta.gr

Οι επιθέσεις νεοναζί έχουν αυξηθεί στην Ελλάδα....



Οι επιθέσεις νεοναζί εναντίον μεταναστών που ζουν στην Ελλάδα έχουν αυξηθεί επικίνδυνα, καταγγέλλουν ακτιβιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Όπως μεταδίδει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Associated Press, ο δικηγόρος της πακιστανικής κοινότητας στην Αθήνα Γιώργος Γκουντούνας δήλωσε την Τετάρτη (5/12) ότι «διαπιστώνεται κλιμάκωση της ρατσιστικής βίας, σε μεγάλο βαθμό εν συγκρίσει με τα προηγούμενα χρόνια».

Το τελευταίο συμβάν σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα, όταν νεοναζιστές επιτέθηκαν στο σπίτι όπου διέμεναν πακιστανοί εργάτες, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν πέντε, εκ των οποίων ο ένας νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Όπως αναφέρει το πρακτορείο, η Ελλάδα δεν έχει παράδοση στη ρατσιστική βία, ωστόσο μικρές ομάδες νεοναζιστών έχουν προκαλέσει κατά καιρούς βανδαλισμούς σε εβραϊκά σημεία της χώρας.

Στο στόχαστρο η Αστυνομία

«Όταν οι αστυνομικοί ήρθαν μια ώρα αργότερα, το πρώτο που έκαναν ήταν να μας ρωτήσουν εάν είχαμε άδεια παραμονής», δήλωσε ένας από τους μετανάστες.

Ο Γιάννης Σιφακάκης, εκπρόσωπος της αριστερής Συμμαχίας Σταματήστε τον Πόλεμο, κατήγγειλε από την πλευρά του ότι η αστυνομία αρχικά αποθάρρυνε τον τραυματισμένο άνδρα να υποβάλλει μήνυση εναντίον των δραστών.


πηγή : cosmo.gr

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 05, 2007

Gerhard Vinnai - Το ποδόσφαιρο ως ιδεολογία



..Η ψευδοδραστηριότητα του ποδοσφαίρου καναλιζάρει την ενεργητικότητα που θα μπορούσε να κλονίσει τις υπάρχουσες δομές δύναμης. Από την νηπιακή ηλικία ήδη του αγωνίσματος, η κυβερνώσα τάξη έμαθε να χρησιμοποιεί το ποδόσφαιρο σαν μέσο απο-πολιτικοποίησης των καταπιεζόμενων...

...Ο θρίαμβος της ποδοσφαιρικής ομάδας κάποιου αποζημιώνει παροδικά για της αποτυχίες στην καθημερινή ζωή. Το συναίσθημα ευφορίας που παράγεται από ένα τέτοιο θρίαμβο βασίζεται στη φυγή από την πραγματικότητα. Αυτή η φυγή δεν εμποδίζει κανέναν από το να υποφέρει - απλώς βοηθά να εξορίζεται το γεγονός από την συνείδησή του για κάποιο χρόνο. Ταυτιζόμενοι με την δύναμη και την μεγαλοπρέπεια ενός συνόλου, οι άνθρωποι ζητούν να αποφύγουν τον αβάσταχτο τραυματισμό του ναρκισσισμού τους - ένα τραυματισμό που τους απειλεί μέσω της αδυναμίας του εγώ τους, η οποία δεν είναι απλώς ψυχολογική, αλλά αντανακλά την αληθινή αδυναμία του ατόμου ενώπιον των κοινωνικών δομών δύναμης...

...Η συσσωρευμένη επιθετικότητα, αποτέλεσμα της αλλοτρίωσης και των στερήσεων που προκαλούνται από τις κοινωνικές συνθήκες στον προχωρημένο καπιταλισμό επιζητά περιοδική εκτόνωση. Αν αυτό δεν πρόκειται να οδηγήσει στην ανατροπή της αστικής κοινωνίας πρέπει να οδηγηθεί σε "ασφαλή" κανάλια. Το ποδόσφαιρο προσφέρει μία ευκαιρία για συγκινησιακή ανακούφιση αυτού του είδους...

...Οι καταπιεζόμενες μάζες βιώνουν τα τέρματα που σημειώνονται στο ποδοσφαιρικό γήπεδο σαν δικά τους...


πηγή : e-vivlia.blogspot.com

ΑΝ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ.....ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΠΟ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ....ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ .... ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ....



H ΝΕΑ ΓΕΝΝΙΑ ΣΕ ... ΚΑΛΑ ...ΧΕΡΙΑ....

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΣ....


Κάτω από τη βάση παίρνει η Ελλάδα στη σύγκριση ανάμεσα σε 57 χώρες, όσον αφορά την επίδοση 15χρονων μαθητών σε τρία γνωστικά αντικείμενα, τις Φυσικές Επιστήμες, τα Μαθηματικά και την Κατανόηση Κειμένου, όπως προκύπτει από έρευνα που διεξήχθη υπό την αιγίδα του ΟΟΣΑ.

Τα ελληνικά σχολεία καταλαμβάνουν την 36η θέση στην κατανόηση κειμένου, την 38η στις Φυσικές Επιστήμες και την 39η στα Μαθηματικά.

Η έρευνα που παρουσιάζι η εφημερίδα Τα Νέα, έχει την ονομασία Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών (ΡΙSΑ) 2006 και διενεργήθηκε πέρυσι υπό την αιγίδα του ΟΟΣΑ. Συμμετείχαν περισσοτέροι από 400.000 μαθητές από συνολικά 57 χώρες- 30 χώρες μέλη του ΟΟΣΑ και επιπλέον 27 συμμετέχουσες χώρες.

Είναι οι χώρες που κατέχουν περίπου 90% της παγκόσμιας οικονομίας και συνδέουν άμεσα την οικονομική ανάπτυξή τους με την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού τους συστήματος.

Η Ελλάδα συμμετείχε με 192 σχολεία και τα αποτελέσματα προκύπτουν από τις απαντήσεις 4.871 μαθητών σε τρία γνωστικά αντικείμενα: Κατανόηση Κειμένου, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωγραφία κ.λπ.).

Για το 2006, επίκεντρο ήταν το γνωστικό αντικείμενο των Φυσικών Επιστημών. Η χώρα μας κατατάσσεται στην 28η θέση από τις 30 χώρες του ΟΟΣΑ, ενώ στο σύνολο των 57 χωρών που έλαβαν μέρος η Ελλάδα καταλαμβάνει την 38η θέση, πολύ κοντά στη Ρωσία, την Ιταλία και την Πορτογαλία.

Όσον αφορά την επίδοση των μαθητών σε σχέση με την προηγούμενη αξιολόγηση στο ίδιο Πρόγραμμα του 2003, η Ελλάδα σημείωσε αύξηση κατά 20,5 μονάδες. Επίσης, η μέση επίδοση των κοριτσιών το 2006 ήταν υψηλότερη ε κείνης των αγοριών κατά 12 μονάδες.

Ανάμεσα στις 30 χώρες του ΟΟΣΑ η Ελλάδα παρουσιάζει στην Κατανόηση Κειμένου τη μεγαλύτερη διαφορά επίδοσης αγοριών- κοριτσιών, όπου τα κορίτσια έχουν κατά 57 μονάδες υψηλότερη επίδοση.

πηγή : in.gr

Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007

ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ!!!!ΤΡΙΤΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΣΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ....ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΙ....


ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΥΨΗΛΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ

ΚΑΙ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΟΥ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ

ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ….


Άλλη μια αρνητική πρωτιά κατακτούν οι Έλληνες, οι οποίοι με βάση παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τις λοταρίες και τα παιχνίδια, «κατακτούν» την τρίτη θέση παγκοσμίως στην κατά κεφαλήν δαπάνη σε τυχερά παιχνίδια. Ταυτόχρονα, βρίσκονται στη δεύτερη θέση παγκοσμίως με βάση τη δαπάνη σε τυχερά παιχνίδια ως ποσοστό του ετήσιου κατά κεφαλήν εισοδήματος.

Συγκεκριμένα, η έρευνα Lottery Benchmarking Analysis 2006, που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Media & Entertainment Consulting Network (MECN) και δημοσιεύεται στην εφημερίδα Καθημερινή της Τρίτης, αναφέρει ότι οι Έλληνες ξόδεψαν το 2006 το 2,05% του ετήσιου εισοδήματός τους σε τυχερά παιχνίδια. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο μέσος όρος παγκοσμίως κινείται στο 0,5%. Κάτι που ουσιαστικά σημαίνει ότι οι Έλληνες ξοδεύουν σε λοταρίες και τυχερά παιχνίδια (χωρίς να συνυπολογίζονται οι δαπάνες στα καζίνο και το internet) τέσσερις φορές παραπάνω από ότι ο μέσος όρος παγκοσμίως.

Από την έρευνα προκύπτει ότι μόνο οι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ ξοδεύουν περισσότερο από τους Έλληνες, οι οποίοι ξοδεύουν περίπου το 5,91% του ετήσιου κατά κεφαλήν εισοδήματός τους σε τυχερά παιχνίδια.

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα τα παιχνίδια που κατά κύριο λόγο προτιμώνται από τους Έλληνες – και καταλαμβάνουν και τις δύο πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις τους – είναι το «Πάμε Στοίχημα» και το «Κίνο».

Για το «Πάμε Στοίχημα» ο ΟΠΑΠ έρχεται δεύτερος παγκοσμίως με κατά κεφαλήν δαπάνη που ανέρχεται στα 299 δολάρια, ενώ αμέσως μετά βρίσκεται η Hong Kong Jockey Club η οποία επιτυγχάνει κατά κεφαλήν δαπάνη 1.684 δολάρια.

Ενδεικτικό του πόσο τζογαδόροι είναι οι Έλληνες είναι το τι συμβαίνει με το παιχνίδι «Κίνο». Για αυτό το παιχνίδι ο ΟΠΑΠ έχει την υψηλότερη κατά κεφαλήν δαπάνη στον κόσμο, η οποία ανέρχεται στα 235 δολάρια.

Όπως επισημαίνει, μάλιστα, η εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα το εν λόγω παιχνίδι παρουσιάστηκε στην Ελλάδα μόλις το 2003 και ήδη δημιουργεί το 40% των εσόδων για τον ΟΠΑΠ και περίπου το 46% των μικτών κερδών της εταιρείας.

πηγή - e-liberta.gr

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2007

Το τέλος της φιλοσοφίας



Ποτέ άλλοτε το καθήκον του φιλοσοφικού στοχασμού δεν υπήρξε τόσο βαρύ και τόσο δύσκολο όσο είναι σήμερα. Αυτός πιθανότατα είναι και ο λόγος που η εποχή μας σπεύδει να διακηρύξει το τέλος της φιλοσοφίας, το αδιέξοδο της μεταφυσικής ή την ανάγκη να υπαχθούμε όλοι στον Νόμο που αποκάλυψε ένας απρόσιτος Άλλος.

Το τέλος της φιλοσοφίας θα σήμαινε το τέλος του αιτήματος της αυτονομίας. Κι είναι αλήθεια ότι το αίτημα αυτό, που ενσαρκώθηκε ελλιπώς και εν μέρει στην ελληνοδυτική ιστορία, βρίσκεται σήμερα υπό απειλή. Ανισόρροπα αυτονομημένη και δυνάμει καταστροφική ανάπτυξη της τεχνοεπιστήμης· κατα-σίγαση της πολιτικής και της κοινωνικής διαμάχης· αξιοθρήνητη παραίτηση των διανοουμένων, που συνωστίζονται γύρω από τις εξουσίες ή αποσύρονται στους πύργους τους από πλεξιγκλάς —όλα αυτά συνωμοτούν στη δημιουργία ενός τύπου ανθρώπου, που έχει πλήρως απορροφηθεί από την κατανάλωση και την ηδονή της στιγμής, απαθής ως προς τα κοινά, ταυτόχρονα κυνικός και κονφορμιστής. Πώς είναι δυνατόν, με τέτοιους πολίτες, να λειτουργήσει αυτή η περίφημη δημοκρατία ή, μακροπρόθεσμα, να επιβιώσει; Οι πολιτικοί μας φιλόσοφοι δεν μπαίνουν καν στον κόπο ν' απαντήσουν στο ερώτημα.


σκέψεις του Κορνήλιου Καστοριάδη

ξανθό μελίσσι





«Εγώ και ο ύπνος μαύροι ακουμπισμένοι
σε τραπέζι γυμνό με τον αγκώνα!
Απάνω μου η ζωή μου η κολασμένη
τον άτελο του νου μου ιδρώνει αγώνα,

και σαν ξανθό μελίσσι κρεμασμένη
απ' της καρδιάς μου τ' άνθη, ωιμέ!- τα μόνα
η ματιά σου αρχινάει να τα βυζαίνει
και να σπάζει το πέτρινο μου γόνα.»


Κώστας Βάρναλης - Κηρήθρες