ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΟΥΜΕ ΠΕΡΙ Π.Α.Ο.Κ., ΠΕΡΙ ΠΟΝΤΟΥ, ΠΕΡΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ , και ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ που μας ΞΥΠΝΑ ΑΠΟ τον ΛΗΘΑΡΓΟ ΜΑΣ !

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 17, 2008

Yπό διωγμό η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο Σικάγο;

Οι περισσότεροι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν μόνο σε ένα σχολείο, ενώ τα άλλα κινδυνεύουν να μην λειτουργήσουν

'Υστερα από τη νηνεμία των τελευταίων χρόνων με την παρουσία της ικανής συντονίστριας κ. Ελένης Φρεζάδου, η οποία κατά κοινή ομολογία, υπηρέτησε επάξια την ελληνόγλωσση εκπαίδευση από τη θέση του συντονιστή, με την δίκαιη κατανομή των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε όλαανεξαιρέτως τα ελληνικά σχολεία, η νέα σχολική χρονιά αρχίζει με προβλήματαγια τα περισσότερα ελληνικά σχολεία της περιοχής μας, ενώ μερικά από αυτάυπάρχει περίπτωση να μη λειτουργήσουν και τούτο λόγω έλλειψης δικαιοκρισίας, συντονισμού και διάθεσης των αποσπασμένων εκπαιδευτικών, από τους υπεύθυνους.

'Οπως μας πληροφορούν πολλοί γονείς και φορείς ετοιμάζονται να διαμαρτυρηθούν, για την αδιαφορία των υπευθύνων, για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση και την αδικία που εξυφαίνεται σε βάρος των παιδιών τους, που φοιτούν στα απογευματινά σχολεία.

Σε επικοινωνία που είχαμε με το ημερήσιο σχολείο του Πλάτωνα, ενός ιστορικού σχολείου, το οποίο διατηρείται και λειτουργεί χάρη στην αγάπη και τη στήριξη των γονέων και πολλών φίλων, μας πληροφόρησαν ότι έγκαιρα από τον Μάϊο είχαν ζητήσει την τοποθέτηση 4 εκπαιδευτικών (μιας νηπιαγωγού, ενός φιλολόγου, ενός δασκάλου και ενός μουσικού) και αντί αυτών τοποθετήθηκεένας μόνο δάσκαλος.

Το ίδιο συνέβη και με τα Εκπαιδευτήρια ''Αθηνά''. Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει τοποθετηθεί κανένας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα ελληνικά σχολεία στα οποία φοιτούν πάνω 2-3 χιλιάδες ελληνόπουλα.

Αντίθετα σε άλλο σχολείο της περιοχής μας, από τους 10 αποσπασμένους που έστειλε το Υπουργείο Παιδείας οι οκτώ τοποθετήθηκαν σε αυτό και μάλιστα οι διαδικασίες είχαν ξεκινήσει από αρκετούς μήνες ενωρίτερα.

'Eτσι, τα άλλα σχολεία, ενώ ξεκινάει η νέασχολική χρονιά, δεν έχουν εκπαιδευτικούς για να ανοίξουν.

'Oπως αντιλαμβάνεστε υπάρχει ευνοϊκή μεταχείρισησε ένα και μόνο σχολείο στο οποίο φοιτούν περίπου 55 μαθητές. Γι' αυτή την χαριστική παραχώρηση υπάρχει προβληματισμός και πολλές σκέψεις και απόψεις συζητιούνται στην παροικία μας, που ίσως διαψευστούν αν γίνει η σωστή κίνηση εκ μέρους του συντονιστή εκπαίδευσης.

Επίσης γεννάται το ερώτημα αν αυτή είναι ηπολιτική της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας να κλείσουν τα απογευματινάσχολεία τα οποία αποτελούν το 98% των ελληνικών σχολείων. Ή ο συντονιστής δεν έκανε σωστά τη δουλειά του; Aν γνώριζαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα γιατί ολιγώρησαν;

Αντιλαμβάνεστε το μέγεθος του εγκλήματος εις βάρος της μόρφωσης των παιδιών μας, αλλά και της καλλιέργειας της εθνικής τους συνείδησης.

Τετρακόσια χρόνια δουλείας κάτω από τον οθωμανικό ζυγό δεν στάθηκαν ικανά ώστε να ξεχαστεί η γλώσσα μας, η πίστη μας και οι πολιτιστικές μας αξίες και σήμερα ζούμε έναν εφιάλτη χειρότερο από αυτόντου Τούρκου δυνάστη.

Ζητάμε τα παιδιά μας να μείνουν Έλληνες! Ζητάμε πολλά;

Αν κάποιοι παίζουν με το μεγαλύτερο εθνικόμας μέλημα που είναι η ελληνόγλωσση εκπαίδευση, πρέπει να δώσουν λόγο. Είτεαυτοί είναι ψηλά είτε χαμηλά. Είτε είναι στο Υπουργείο Παιδείας, είτε είναι συντονιστές ή κάτι άλλο!

Περιμένουμε κάποιοι να ευαισθητοποιηθούν καιμένουμε με αυτά για να δώσουμε την ευκαιρία και στον νέο συντονιστή κ. Νικολιδάκη να δώσει λύση στο θέμα αυτό για να μην δέχεται επικρίσεις το Υπουργείο Παιδείας και ιδιαίτερα η Ελληνική Κυβέρνηση, στο ότι δεν ενδιαφέρεται για τον Απόδημο Ελληνισμό.

(Δημ. Γεωργακόπουλος, ''Ελληνική Φωνή'', Σεπτ. '08)

Συνιστούμε: Οι ομογενειακές Οργανώσεις του χτες και η...''προώθηση'' τoυ Ελληνισμού στις ΗΠΑ


πηγή : kalami.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: