Τετάρτη, Φεβρουαρίου 10, 2010

Ο νέος κι ο γέρος

Είπε ο νέος...

Εσύ είσαι έξυπνος, έχεις περιουσία, έχεις κάνει ταξίδια κι έχεις δει τον κόσμο
Μιλάς με τόση άνεση για τη παγκόσμια πολιτική και οικονομία
Είσαι περήφανος για τις γνώσεις σου, όσο και βλακώδες να είναι το θέμα
Έχεις να πεις κάτι επ' αυτού
Όσο και ηλίθιες να είναι οι ερωτήσεις, έχεις πάντοτε μια σοβαρή απάντηση
Τα έχεις σκεφτεί όλα και με προειδοποίησες πολλές φορές
"Σκέψου το μέλλον σου, δεν το σκέφτεσαι καθόλου"

Έχεις καταφέρει τόσα πολλά, σχεδόν τα πάντα
Έχεις αυτοκίνητα, σπίτια με κήπους και πισίνες
Έχεις και πολλά χρήματα στη τράπεζα
Δύναμη κι εξουσία
Κι εγώ μόνο σε στενοχωρώ
Γιατί η ζωή δεν είναι παιχνίδι, αν θες να καταφέρεις κάτι σε αυτή...

Εγώ ήμουν πάντοτε ο μικρός κι εσύ είσαι τόσο μεγάλος
Όλα όσα κάνω ειναι βλακείες, βλακείες, βλακείες...
Έχεις όλα όσα δεν έχω εγώ, όμως δεν έχεις ένα, ένα πράγμα που το έχω εγώ
Κι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει, όσο κι αν το θέλεις

Γιατί εσύ έχεις γεράσει, αλλά εγώ είμαι ακόμη νέος
Λυπάμαι τόσο για σένα
Γιατί εσύ έχεις γεράσει, αλλά εγώ είμαι νέος
Λυπάμαι τόσο για σένα
Γιατί εσύ είσαι εσύ κι εγώ είμαι εγώ
Λυπάμαι τόσο για σένα
Γιατί εσύ έχεις γεράσει ενώ εγώ όχι
Δεν είναι αστείο αυτό?
Να έχεις εσύ, με τόσες γνώσεις γεράσει, ενώ εγώ να είμαι νέος



Είπε ο γέρος...

Δεν ήθελα ποτέ μου να μεγαλώσω κι αντιστάθηκα πάντοτε σε αυτό
Εξωτερικά ήμουν ένας βράχος, αν και με πλήγωσαν πολλά
Κάπου βαθιά μέσα μου, έχω μείνει παιδί
Και μόνο όταν αρχίζω να μη το νιώθω αυτό μέσα μου
Καταλαβαίνω ότι για μένα είναι πλέον αργά, αργά, αργά.

Μέσα στα βάθη της θάλασσας, όπου ότι υπάρχει ζωντανό δε μιλάει ποτέ του
Μόνο εκεί μπορώ να βλέπω τα όνειρά μου
Σα φυσαλλίδες που ανεβαίνουν από το βυθό
Γλυστράω μέσα στα σκοτάδια, περιμένοντας την αυγή
Για να παίξω με τις ηλιαχτίδες και να νιώθω πως υπάρχω

Μεγάλος- τι να σημαίνει άραγε "μεγάλος"?
Σοβαρός- ποιός είναι άραγε "σοβαρός"?
Πλούσιος-τι πάει να πει άραγε "πλούσιος"?
Επιτυχημένος- ποιός μπορεί να πει άραγε ότι είναι "επιτυχημένος"?

Εγώ είμαι εγώ, κι εσύ είσαι εσύ
Αυτά είναι το μόνο που ξέρω.
Εσύ είσαι νέος κι εγώ έχω γεράσει
Αλλά τι σημαίνει άραγε αυτό?


Πλάτων Κυφωνίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: