Πέμπτη, Φεβρουαρίου 11, 2010

http://www.youtube.com/watch?v=cxnQG6dXJ3g&feature=youtube_gdata

Θέλω να ζητήσω μια μεγάλη ΣΥΓΓΝΩΜΗ από όλους τους προγόνους και θεούς μου...

Από τον Όμηρο και τον Ηρόδοτο, τον Αχιλλέα, τον Οδυσσέα, τον Αγαμέμνονα, τον Αίαντα, το Νέστορα και το Διομήδη,τον Αίσωπο, τον Απολλόδωρο, το Σόλωνα και το Λυκούργο, τον Αριστοφάνη, τον Αισχύλο και τον Κυναίγυρο, το Μιλτιάδη, τον Παυσανία, το Θεμιστοκλή και τον Αριστείδη, το Λεωνίδα και το Διηνέκη, το Θαλή και τον Εμπεδοκλή, τον Επίκουρο, το Σοφοκλή και τον Ευριπίδη, τον Θουκιδίδη, τον Πλάτωνα και το Σωκράτη, τον Αριστοτέλη και το Διογένη, τη Σαπφώ, τον Περικλή, το Φίλλιπο το Β', τον Αλέξανδρο το Μέγα, από τον Περσέα τον τελευταίο βασιλιά της Μακεδονίας, τον Απολλώνιο τον Τυαννέα, την Υπατία.

Από τον Ηρακλή, το Θησέα, τον Ιάσονα, τον Ορφέα και τον Περσέα.

Από τον Μέγα Δία, την Παρθένα Αθηνά, τον Φοίβο Απόλλωνα, τη Πανάγια Ήρα, τον Ερμή τον Τρισμέγιστο, τη Μητέρα Δήμητρα, το Διθύραμβο Διόνυσο.

Από τον Ιουλιανό, τον Ηράκλειο, τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο.

Από το Ρήγα Φεραίο, τον Κατσαντώνη, τον Αλέξανδρο Υψηλάντη, το Δημήτριο Υψηλάντη, τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, τον Νικηταρά, τον Οδυσσέα Ανδρούτσο, τον Αθανάσιο Διάκο, τον Παπαφλέσσα, το στρατηγό Γιάννη Μακρυγιάννη, τον Γεώργιο Καραϊσκάκη, τον Ιωάννη Καποδίστρια, τον Ανδρέα Μιαούλη, τον Κωνσταντίνο Κανάρη, Τη Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, τη Μαντώ Μαυρογένους.

Από τον Ελληνικό στρατό της μικρασιατικής καταστροφής, τους Πόντιους αντάρτες, της μάχης των οχυρών, του έπους της Πίνδου, τη; μάχης της Κρήτης.

Από όλους όσους ξέχασα κι όσους αφανείς ήρωες πολέμησαν κι αγωνίστηκαν για να μου παραδώσουν σήμερα αυτό...

...αυτό το οποίο εγώ δεν εκτίμησα, εγώ δεν σεβάστηκα, εγώ δεν βελτίωσα, εγώ ξέχασα, εγώ αρνήθηκα...

...αυτό για το οποίο αποτελεί σήμερα την Ελλάδα! Τη κουτοπονηριά, τη διαφθορά, την αναξιοπιστία, τη δειλία, τη βλαχομαγκιά,, την άσκοπη φλυαρία με τα παχιά λόγια και τα μηδενικά έργα!!!

Είμαι ΑΝΑΞΙΟΣ να λέγομαι Έλληνας!!! Όσο κι αν νιώθω περήφανος που είμαι απόγονος όλων αυτών των ΕΛΛΗΝΩΝ, άλλο τόσο νιώθω ότι δε κάνω ΤΙΠΟΤΑ για να συνεχίσω το έργο των ιερών αυτών ανθρώπων, αλλά αντίθετα φροντίζω καθημερινά να τους προδώνω και να τους ντροπιάζω και να τους χλευάζω...

Εύχομαι ο Θεός να με συγχωρέσει...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το κείμενό σου αλλά ξέχασες το σημαντικότερο......ή μάλλον λόγω πικρίας δεν αναφέρθηκες.
Οι περισσότεροι νεοέλληνες δε μπορούν να διαχειριστούν όλη αυτή τη μεγάλη κληρονομιά.Και αναφέρομαι ειδικότερα στην Αρχαία Ελληνική κληρονομιά μας.Αναφέρομαι στους συν-Έλληνες που μελετούν και διατυμπανίζουν με υπερηφάνεια την καταγωγή τους.Πολλοί μπλέκουν στους κόλπους διαφόρων πνευματικών οργανώσεων εξυπηρετώντας περίεργους σκοπούς και άλλοι μετατρέπονται σε φασιστικά ανθρωπόμορφα τέρατα.

Φασίστας ο ΕΛΛΗΝΑΣ που έχει φρέσκιες ιστορίες προσφυγιάς,ξεριζωμού.....

Γνωρίζω ότι δεν ανήκεις σε καμιά από τις παραπάνω κατηγορίες και αποτελείς ένα φωτεινό παράδειγμα.
Σίγουρα υπάρχουν αξιόλογοι Έλληνες.
ΑΛΛΑ για ποιο λόγο είναι κρυμμένοι;

Platon είπε...

Σ' ευχαριστω Ανωνυμε για τα λογια σου και θα επιχειρησω να απαντησω στην ερωτηση σου.

Φανταζομαι οτι οι αξιολογοι ΕΛΛΗΝΕΣ μενουν κρυμμενοι γιατι με αυτα που βλεπουν γυρω τους εχουν-οπως κι εγω-αηδιασει(χωρις με αυτο να θελω να πω οτι ειμαι αξιολογος). Κι αλλοι αναζητουν την αναδειξη τους στο εξωτερικο, εκει οπου η εργασια αμοιβεται με βαση την αξια της κι οχι με βαση των δημοσιων της σχεσεων κι ολα τα συναφη. Γιατι εχουν και τις υποδομες και τις βασεις που χρειαζονται.


Περπατωντας στην παλια πολη των Αθηνων και βλεποντας ολα αυτα τα μνημεια σκεφτηκα τι θα ελεγαν ολοι αυτοι οι "αρχαιοι και οι παλιοι" προγονοι μας για τη σημερινη εικονα της Ελλαδας...
Σιγουρα θα ειχαν πολλα να μας κατηγορησουν και η αληθεια ειναι οτι ο ορισμος του "αρχαιου" Ελληνα με τοσημερινο "Νεοελληνα" διαφερει οσο η μερα με τη νυχτα.

Ειναι κριμα αλλα εχουμε καταντησει τη πιο ομορφη χωρα του κοσμου (κι εχω δει και ζησει πολλες χωρες) σε μια χωρα που ντρεπομαι πλεον να λεω οτι ειμαι υπηκοος της.

Σιγουρα μιλω με μεγαλη πικρια, αλλα την Ελλαδα την ειχα διαφορετικα στη μνημη μου οσο ζουσα εξω και ειμαι σιγουρος οτι αν θελετε να γνωρισετε εναν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΑ, αυτον πρεπει να τον αναζητησετε στο εξωτερικο...