Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2008

ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ

5 σχόλια:

Λου είπε...

Σημερα το απογευμα στο αεροδρομιο η αποστολη του Ολυμπιακου μου χαρισε ενα pin.....εγω τους ευχαριστησα...αλλα δηλωσα οτι ειμαι οπαδος του δικεφαλου αετου....και ως κιτρινη δικεφαλος....ευχηθηκα καλη επιτυχια στον Παοκ....
Τερμα στο καθεστως του λιμανιου.
Μαζι σου Παλαλε....
Με την νικη.

Δινονόη είπε...

paoktzoy kai aektzoy. ena mwro me duo kefalia, me duo keramidia sta duo moy ta frydia

palalos είπε...

NA ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΛΟΥ!!!!!!!
:)))

Θεόδωρος Πασσαλίδης είπε...

Δεν τα καταφέρατε ούτε σήμερα φίλε μου...απο το 1997 έχετε να νικήσετε τον πέτσινο πρωταθλητή στην έδρα σας.Δυστυχώς η ομάδα σας(όχι εσείς οι οπαδοί της) είναι με την άλλη πλευρά, αυτήν που πολεμάτε.Ελπίζω με τον Ζαγοράκη κάτι να αλλάξει και επιτέλους να φύγει ο ΠΑΟΚ απο το άρμα του θρήνου.

palalos είπε...

δεν εχει να κανει φιλε μου θοδωρη το ενα με το αλλα..οντως εχουμε να τους κερδισουμε 10 χρονακια αλλα δεν ευθυνεται ο ΠΑΟΚ γι αυτο...θυμισου σφαγιαστικες διαιτησιες....
τες παντων....δεν πρεπει να ξεχναμε οτι πανω απο ολα ειναι ενα παιχνιδι...