Πέμπτη, Μαρτίου 06, 2008

MHNYMA ΣΕ "ΝΟΤΙΟΥΣ" ΚΑΙ "ΒΟΡΕΙΟΥΣ" "ΕΛΛΗΝΕΣ"...


ΚΑΤ
ΑΚΑ
ΗΜΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ...
ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΣΤΕ....


ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ, ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΒΑΡΑΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΕΛΛΑΔΙΤΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ...ΤΟ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ, ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ....


ΤΟ «ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ» ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ (ΕΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ) ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ...ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ, Ε Μ Ε Ι Σ Φ Τ Α Ι Μ Ε ...ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ....


ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ...ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ....


ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΟΜΩΣ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΤΙΟΕΛΛΑΔΙΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ, ΦΟΡΕΙΣ ΑΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ, ΦΑΣΙΣΜΟΥ, ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ, ΔΙΑΚΩΜΩΔΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΥΤΟΣ, ΤΑ «ΠΙΣΤΕΥΩ»ΤΟΥ...



ΔΗΘΕΝ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΘΕΝ ΑΠΕΧΘΑΝΟΝΤΑΙ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΕΒΡΑΪΚΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ «ΟΦΘΑΛΜΟΣ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ»...»ΔΗΘΕΝ «ΠΟΛΕΜΑΝ» ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ, ΜΕ ΕΞΙΣΟΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ....



ΕΙΣΤΕ ΒΑΘΙΑ «ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ», ΟΜΩΣ ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΤΣΙ...



ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ...ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΑΦΙΚΟΙ....


ΘΑ ΕΠΑΝΕΡΘΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ...


3 σχόλια:

Θεόδωρος Πασσαλίδης είπε...

Φίλε μου, σέβομαι τις απόψεις σου αλλά επίτρεψε μου να διαφωνήσω. Μας βάζεις όλους σε ένα σακί και μας προσδίδεις μια ταμπέλα την οποία ούτε την δημιουργήσαμε ούτε την υποστηρίξαμε ποτέ. Γιατί δηλαδή να μας χωρίζεις σε βορειοελλαδίτες και νοτιοελλαδίτες και να προσδιδεις σε κάθε ομάδα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά? Ο άνθρωπος δεν κατατάσσεται ανάλογα με την γεωγραφική του προέλευση και καταγωγή, αυτός ο διαχωρισμός είναι φασιστικός και ρατσιστικός.Μου θυμίζει λίγο το λευκοί-μαύροι ή το Έλληνες-Αλβανοί. Μακριά απο μας τέτοιοι διαχωρισμοί.

ΥΓ: Και αν θέλεις να μπούμε στο τρυπάκι Βορράς-Νότος, εγώ ως βορειοελλαδίτης που ζει στην Αθήνα έχω να σου καταθέσω την εμπειρία μου: Στην Αθήνα κάθε φορά που λέω Θεσ/νίκη το 80% των Αθηναίων μου λέει "υπέροχη πόλη", "η αγαπημένη μου πόλη", "πολύ θα θελα να μένω εκεί" κτλ. Στην Θεσ/νίκη όταν λέω Αθήνα το 80% των Σαλονικιών βγάζει ένα ωχετό προσβλητικών χαρακτηρισμων και ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας με φράσεις όπως "χαβούζα","αθηναϊκό κατεστημένο", "μπασταρδούπολη" κτλ.

Αυτά λέει η εμπειρία μου και είμαι όσο το δυνατόν αντικειμενικός γιατί δεν είμαι ούτε Αθηναίος ούτε Σαλονικιός.

palalos είπε...

ΑΛΛΟ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.......
ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΛΟΙ ΤΗΝ "ΑΓΑΠΑΝΕ" ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ, ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΑΡΠΑΚΤΕΣ" ΜΕ ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ....ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΗ, ΠΟΥ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΖΩΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΙΣΤΡΟΦΩΣ ΑΝΑΛΟΓΑ....

ΑΣ ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟ ΠΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΝΔΥΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΗΘΕΝ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ.....ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΟΔΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ "ΠΟΛΗΣ-ΚΡΑΤΟΥΣ" ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΝΙΣΣΟΤΗΤΕΣ ΕΙΧΑΜΕ....
ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΗΝ "ΛΟΥΠΑ" ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε.

angelos είπε...

swstos.. polu swstos